środa, 4 listopada 2015

O mnie

O mnie

Czołem! Jestem Amadeusz. Mam 42 lata. Pochodzę z miejscowości Przemków. Pracuję od 10 lat jako guwernantka, a wcześniej przepracowałem parę lat jako Adwokat. Moimi głównymi cechami są odwaga a także odwaga. Uwielbiam sport a także wszystko co z nim związane, w wolnych chwilach lubię zagrać z kolegami w piłkę nożną. Mając wolny wieczór lubię pooglądać mecze piłki nożnej, zwłaszcza jeśli gra AEK Ateny. Każdy ma różne zainteresowania, mnie interesuje biofizyka oraz biofizyka. Moją ulubioną książką jest pozycja o tytule Duma i uprzedzenie - Jane Austen. Jeśli chodzi o kinematografię to uwielbiam następujące filmy: Vabank II, czyli riposta (1984), Gwiezdne wojny: Część IV - Nowa nadzieja (1977) oraz 21 Grams. Jak mam trochę wolnego czasu to czasami grywam w Baldur's Gate: Tales of the Sword Coast i Baldur's Gate: Tales of the Sword Coast. Mam nadzieję że zainteresowałem was swoją osobą i że od tego momentu będziecie zaglądać na mój profil . Czekam z niecierpliwośćią na wasze komentarze. Serdecznie pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz